Followers

14 August 2008

Terima kasih atas anugerah ...

Jam 11.00 malam, balik dari makan - buka blog & tengok Shoutbox. Wahhhh aku dapat anugerah rupanya. Kena pakai smart ni, maklumlah bukan calang-calang hadiah ini. Satu dunia boleh tengok ni (itupun kalau diorang buka blog ini. hee hee).

Pertama dapat anugerah dari si Cheryna, behind the sepet eyes of cheryna. Anugerahnya - Kreatif Blogger. ehemmmm batuk batuk pula. Tak sangka dapat anugerah dari si Purple.

Ingat bila dah dapat anugerah boleh balik rumah terus. Tapi ada syarat rupanya bila dah terima anugerah ini.

It has been done according to the following rules:

1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees

Tapi nakal juga cheryna ni, ada ke dia tambah satu lagi syarat. Syaratnya kena bagi ucapan berangan. ishhhh macam-macam si cheryna ni.

Apa-apapun untuk tidak menghampakan cheryna, inilah ucapan berangan saya.

“Terima kasih..Terima kasih. Anugerah yang saya terima ini sangat besar ertinya dalam kehidupan saya sebagai blogger. Saya sungguh terharu kerana usia blog saya masih terlalu muda (baru umur 3 bulan lebih) untuk menerima anugerah ini. Saya juga terharu kerana yang menganugerahkan saya adalah si Purple, behind the sepet eyes of cheryna. Anugerah ini menyedarkan saya perlunya sentiasa kreatif (juga kritis). Saya harap saya akan dapat melahirkan ramai lagi gelaran blogger di kalangan para pelajar saya. Saya mau pelajar-pelajar saya semuanya mempunyai blog. Blog yang dipenuhi dengan wadah pemikiran masing-masing. Tentang warna-warni kehidupan yang dilalui seharian. Mereka menggunakan blog sebagai penghubung sesama mereka, juga dengan guru mereka. Menjadi wadah perkongsian ilmu ...” (hi cheryna, boleh anggap ucapan berangan ke ni? bolehla kan).

…………….

Kedua, saya juga dapat anugerah dari Nora Bahari, Awalah Dongdeng. Anugerahnya - Brilliant Weblog. ehemmmm ehemmmmm. lain macam je batuk nya. Apa-apapun terima kasih nora.

[Brilliant Weblog is a prize given to sites and blogs that are smart and brilliant both in their content and their design. The purpose of the prize is to promote as many blogs as possible in the blogsphere].

P/S- Untuk Cheryna & Nora. Terima kasih atas anugerah ini. Saya amat menghargainya.

Habis dah… ops! tertinggal satu lagi syaratnya. Syarat yang ke-3… saya kena cari 5-7 lagi blogger untuk dianugerahkan award yang sama. Tapi sapa ya? sapa ya? ehhh ramai la yang layak dapat anugerah Blogger Kreatif & Brilliant Weblog ini.

Nak tau sapa? Semuanya sudah saya link . Ada tersenarai di sebelah kanan… di KLIK SI RAMA-RAMA. Semuanya layak!!!!!! TAHNIAH SEMUA!!! Anda adalah rakan bloggers yang saya sayangi.

4 comments:

Zu Ismail said...

wah... minggu anugerah lah nin... kiter pun dapat... tapi alangkah best kalau anugerah nin beserta dengan sampul yang ada cheque 20,000 kan? ha ha ha

Rashid said...

betul tu Azura, paling takpun kereta kancil sebuahke atau pergi resort kat phuket ke 7 hari 7 malam ke.. (tak bersyukur punya orang. org dah bagi anugerah tupun dah kira okey dah tu....hee hee)

cheryna zamrinor said...

gigigi...macam kenal jek org yg bagi award nieh..hehehe..

Rashid said...

cheryna,
ya ler cheryna. kawan kita tu ... tuuuuu yang mata sikit sepet tu. cun juga.. hehe heh



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search