Followers

24 November 2008

Terima kasih atas pemberian award & kad

Terima kasih saya ucapkan atas pemberian award & kad

Dari azza, sedetik hati. Seorang sahabat baik yang juga sentiasa mencari ruang untuk bersama-sama mencari kedamaian. Bersama-sama memberi 'bunga'. Bagi saya, wajahnya ‘penuh kesayuan’ dan hatinya pula penuh dengan bunga-bungaan indah. Agak mudah mesra orangnya. Kadang-kala buat saya tersenyum kerana sahabat saya ini kuat juga merajuknya. Tapi mudah pujuk sebab hatinya lembut.

Dari azza

Dari Tirana, The Precious Moment. Saya suka baca blognya. Ada sentuhan pada hati. Banyak yang boleh direnungi. Pernah membuatkan saya menitiskan airmata pada jam 3.00 pagi. Terasa sebak apabila baca satu entri… “Tatkala akan meletakkan jenazahnya di dalam lahad, aku telah meletakkan tanganku di kepalanya dan aku sesungguhnya redha kepadanya…”

Sis Tirana, sekarang dah percayakan saya sememangnya o.k.e.y.

Dari Sis Tirana

Dari Redynne.. Redynne’s place. Antara teman terawal semasa saya mula berblog. Terima kasih atas jalinan persahabatan yang masih kekal hingga kini.

Saya suka apa yang dipetik oleh Redynne, “For every memories of yesterday, for every moment of today and for thousands hopeful of tomorrow...we will share..... “

Marilah kita sama-sama merungkaikannya...

Dari Redynne

Kepada Azza, Sis Tirana & Redynne, sekali lagi saya ucapkan terima kasih atas pemberian award dan kad ini. Saya amat menghargainya.

Moga ikatan antara kita terus kekal mekar selamanya.

12 comments:

Tirana said...

Cikgu Rashid sememangnya cool..(macam saya ke?) damainye hati...hehehe.. Terimakasih kerana sudi terima award itu.. InsyaAllah saya percaya Cikgu Rashid ok...(senyum sikit!)

azza_irah said...

salam..
terima kasih..
sntiasa nak berikan bunga pd yg tahu menghargai..

terima aksih utk cikgu kerana sntiasa ada..

kuat merajuk..?...suka2 je ek...dushh...

Rashid said...

salam tirana,
hehe.. kalau dari tirana sapa yang tak sudi.. walaupun beribu batu perjalanan kan kusanggup pergi (ngan kereta). Lurah yang dalam kan kuturuni, lautan api kan kurenangi (acah jer), gunung yang tinggi kan kudaki (kalau boleh naik ngan heli lagi baik..) hehe hiks!

Rashid said...

Azza,
hmmmmmm kerana dia.. kerana dia.. ada..sentiasa ada.

Adooiii sapa dushh ni.. eeee boleh sekali lagi dushh nya. suka pula. yup!

kuIna said...

sangat fufulor nie....
anugerah tu tandanya kita dihargai!

Izzatul Azma said...

manyaknye award cekgu dpt :P

Redynne™ said...

Salam cekgu,
Terima kasih diatas 'Terima Kasih' nya ya..

Rasanya, cekgu adalah teman terawal semasa saya mula belajar b'blog. Cekgu jugak adalah org pertama yg m'beri comment pada post saya.. kan? kan? hehehe..

'Terima Kasih'

Rashid said...

Kulna,
fufulor? heee. ni mesti mulut tu penuh ngan nasi lomak tu.
Penghargaan dihargai..

Rashid said...

Salam Redynne,
ya.. saya masih ingat.

Biasanya 'kali pertama'lah yang selalunya sukar untuk kita lupakan. kan kan.... hiks!

Rashid said...

hi Sweethoney,
Saya sangat menghargai nilai persahabatan..

Sufi Idany said...

Cikgu.... tk amik pun gift dari saya.... nak majuk laa macam ni... plak tu nak curi orgnya yang byk2 tu..... huhhuhu ....

** mode majuk**

Rashid said...

sufi idany,
alalalaaa.. majuk dah. alaallaaaa. Maafla saya.. saya ni pelupa sikit. Maklumlah insan biasa, bak kata Tun M dulu tu, 'Melayu Mudah Lupa'. eeee tu salah seorang saya la tu.. ishh ishhh

Idany, bila pula saya nak 'nak curi orgnya yang byk2 tu.' saper orang tu?. Idany ni pandai-pandai jer. cubit pipi sekali lagi baru tau... hehe.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search