Followers

04 December 2008

Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha

Di sini saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua rakan-rakan yang sering datang ke blog ini.

Kepada semua sahabat baik saya, sama ada yang datang secara terang lagi bersuluh mahupun yang datang tanpa ‘lampu suluh’, yang datang secara ‘intai-intai’ itu, yang namanya tersenarai di blog ini mahupun tiada tersenarai.. dan yang baru saja mengklik di blog ini… terimalah kad raya ini.

Saya amat menghargai persahabatan kalian semua.

Mohon maaf di atas segala kesilapan dan kesalahan sepanjang tempoh persahabatan kita.

47 comments:

Eida said...

salam..
selamat hari raya aidiladha..
mohon maaf sekiranya terkasar bahasa dlm memberi komen :)

azza_irah said...

selamat hari raya..
maaf zahir dan batin..
tersilap..tersangka..terlanjur kata..terdiam tanpa bicara..
maaf..

semoga ikatan persahabatan ini akan berkekalan..

pssttt..
balik esok nak g kk ni..

Rashid said...

Salam eida,
Terima kasih atas ucapan raya tu.
Eida, terima kasih kerana komen-komen selama ini. Saya suka.

Rashid said...

Salam azza,
Begitulah adat dalam persahabatan. Ia adalah rencahnya. Tanpanya mungkin sedikit hambar.

Apa-apapun terima kasih menjadi sahabat saya. Saya amat menghargainya.

pssstttt.. mau datang kk. Kita jumpa ekk. rahsia ni. pssttttt. (dah, dah.. yang lain dah dengar dah. Pecah rahsia. hehe)

Terima kasih atas segala usik-usikan.

Sufi Idany said...

Selaamt hari raya korban.... sy blaik kg ptg esok... cikgu wat korban ke? nak g mkn daging umah cikgu ni.... bleh ke?

terrima kasih gak sebab jadi kawan blogger sy.... hihihi :D

Rashid said...

Idany,
Selamat hari raya..
korban? tak buat. banjirkan. Mula-mula ingat nak juga ambik satu bgian ke tapi bila call pak sdara - kt tak buat, banjir.

T.kasih jd kawan saya..

Najlaa Raihana said...

salam cikgu rashid,
dalam sibuk2 ni, saya hampir terlupa n x sedar pulak dh nak raya haji ni..ish2...

suasana tu mmbuatkan saya lupa pulak, hehe sekeliling ni plak byk pokok krismas n santa claus jek..haishh..

ape ape pon, selamat hr raya aidiladha buat cikgu rashid, maaf andai ade terkasar bahasa selama mngenali ni...=)

kuIna Jentayutiara said...

slamat semua nya ya..

bila tgk amalan berkorban dimana2 terasa betapa bertuahnya kita.. msh merasa nikmat hidup!

Rohaizan said...

Salam Aidiladha & selamat menghabiskan cuti sekolah Cikgu :)

whitetulip said...

salam cikgu rashid..

selamat raya aidiladha. hehe..ada kobau nak dikorbankan ker??? time kaseh atas kad raya tue..

Rashid said...

Salam najlaa raihana,
Nak buat camana kan? duk kat negara orang. Persekitaran, pkk krismas & santa claus glamor kat sana.

hmmm hmmm sayapun nak ucapkan selamat hari raya jua utk najlaa raihana. Maaf jua.

Jaga diri baik-baik kat sana ek. jangan dekati claus tu.. hehe

Rashid said...

Kulna,
Memang kita bertuah yang teramat kat bumi Malaysia ni.. bersyukur kita padaNya.

Rashid said...

Rohaizan.
Terima kasih rohaizan.. selamat jua utk rohaizan.

Rashid said...

utk whitetulip,
Tak boleh korban. Banjir.. abis lembu larikss!! hehe.

W.tulip, salam raya jua..

Redynne said...

salam cekgu,
Selamat Hari Raya Aidilaha utk cekgu sefamily..

*Terima Kasih ye cekgu

Rashid said...

Redynne.
Reen, terima kasih jua. Maaf segalanya...

Anonymous said...

selamat hari raya aji cikgu!
mesti sane meriah kan :P
-nen

ku tak sempurna said...

salam aidil adha..
maaf zahir batin

Rashid said...

Salam cikgu nen,
hmmm biasanya meriah. tapi tak tau le pulak. sebab kelantan baru lepas banjir ni..

Nen, terima kasih..

Rashid said...

Salam utk ku ta sempurna.

Moga berbahagia di hari raya ekk.

sakurasa 2 said...

Selamat menyambut aidil adha. maaf zahir batin cikgu Rahid

mountdweller said...

A'kum, salam lawatan balas.

Selamat Menyambut Aidil Adha.

Terima kasih di atas Kad Raya, semuga sdr. hidup di dalam berkat.

Rashid said...

Sakurasa,
Sama-sama. Sayapun..
eee rasanya banyak juga kita usik-mengusik ya. hehe.
10 jari disusun..
Selamat berhari raya aidiladha..

Rashid said...

salam mountdweller,

Sama-sama. Terima kasih atas lawatan balas dan terima kasih atas doa tu.

Nampak je gambar tu.. terus teringat 'daki mendaki' hehe.

Tirana said...

Selamat hari raya untuk cikgu juga. Semoga bergembira..

Rashid said...

Salam Tirana,
Terima kasih tirana.. elamat berkorban juga. ops! jangan terlalu banyak makan daging nanti ekk..

n a r d indie winkie said...

selamat hari raya jugak.. hoho..sedih saya tak dpt balik kg..T_T

adaliciOus said...

salam aidil adha cikgu.
mintak ampun salah silap terkasar bahasa. =)

i-chimera said...

selamat hari raya cikgu... semoga mendapat aidiladha yg gembira dan ceria... hati-hati dijalanraya...

Rashid said...

Salam n a r d indie winkie,

Saya bersimpat dengan nard indie winkie (ee panjangnya nama..nama 'manja' tadak ke?).

Jangan bersedih ek.. sayakan ada. Saya tolong meriahkan suasana..

Mari saya nyanyikan lagu raya utk
n a r d indie winkie..

"Balik Kampung.. ooo hooo balik kampung... hati girang".. hehe hiks!!!

Rashid said...

Salam adalicious,
Sama-sama. terima kasih..

Salam raya jua utk adalicious. Jaga diri baik-baik raya ni ekk.. Salam mak ayah..

Rashid said...

salam kenalan i-chimera,
T.kasih atas pesanan tu. Jua t.kasih kerna sudi singgah sini.

Selamat hari raya jua utk i-chimera sekeluarga.

Cikgu Adham said...

selamat hari raya haji la heh heh heh.. kawe beraya di kapit tahun nih.. erm tp setakat raya haji, kawe dh banyak kali x beraya bersama keluarga.. kirim salam la ko smua deh

Wawa_Nadwa said...

Salam cikgu,

alahai rindu nye kt cikgu.
lama benor tak hntr komen pada mu.
chewahh!
hahahhah!
'SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA"

(^_^)

@LiYaNNuaR said...

selamat hari raya aidiladha jugak... moga ceria sentiasa...

Erinsza said...

tima kasih cikgu susah2 jer nak bagi saya, hehehe .

cikgulah penyeri di blog erinsza.

tanpamu siapalah aku?

cehh wahh, saja jer gurau cikgi

Cikgu Adham said...

salam..
selamat hari raya aidil adha..
tahun nih kawe beraya di kapit, sarawak hehehhe..

| a t i q a h | said...

Selamat hari raya Aidiladha bro. :)

Di Pantai TImur perayaannya mesti meriah kan.

PakciQue said...

Salam aidil adha...

Lelaki Tak Setia

Rashid said...

Salam wawa nadwa,
oooo rindu pada saya ek.. atau rindu pada pizza tu? Jangan risau nanti saya hantar lagi pizza tu. Mau pizza Mia, P'Zone Pizza atau PA Normous Pizza? hehe.

Wawa.. salam raya. Salam raya juga pada keluarga..

Rashid said...

Salam LiYaNNuaR,

hmmmmm terima kasih. Jangan lupa salam raya pada keluarga. Moga berbahagia sentiasa ..

Rashid said...

Salam erinsza,
"Tanpamu siapalah aku?" eeeee dah berdiri roma ni. kenapa ni tiba-tiba jee bagi ayat ni.. hehe (saja gurau ngan erinsza..)

Erinsza.. salam raya utk sekeluarga. Tolong cubit pipi 'baby' tu lembut-lembut..kata uncle rashid kirim salam..

Rashid said...

Salam adham,
Selamat berhari raya.. ceriakan selalu hati kat sana ek. Di mana jua, kita adalah sama. Tetap di bumiNya.

Rashid said...

Salam PakciQue
Selamat hari raya jua tuk pakcikQue.. terima kasih singgah sini.

Rashid said...

Salam Atiqah,

Salam raya jua utk atiqah. Ya, di sini agak meriah kerana ramai yang korbankan lembu. Masa ini juga ramai saudara mara berkumpul seperti juga masa raya aidilfitri..

Anonymous said...

cikgu,
best tak raya kat kelantan?mesti meriah kan? :P
kat sini biase2 jekk...:)

-nen

Rashid said...

Salam cikgu nen,
Raya sini best juga. Meriah kerana ramai yang buat korban. Malah ziarah-menziarahi seperti raya aidilfitri juga.. tak jauh bezanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search