Followers

21 March 2009

Amaran awal!! Clip video ini tak sesuai untuk tontonan ...

Amaran awal!!!!

Clip video di bawah ini tak sesuai untuk tontonan kanak-kanak bawah umur. Juga tak sesuai untuk mereka yang ada penyakit lemah jantung. Juga tak sesuai untuk mereka yang asyik bercinta sana-sini, yang baru putus cinta, yang asyik patah hati dan yang asyik makan hati.

Kepada yang suka berjiwang tuu.. clip video ini juga tak sesuai untuk anda!!.

Habis clip video ini sesuai untuk siapa ek?

hahahhh.. okey. Clip ini hanya sesuai untuk mereka yang sentiasa happy & ceria. Suka senyum dan ketawa. Juga sesuai untuk mereka yang rindukan kehijauan bukit-bukau dan air jeram yang mengalir tenang. Juga sesuai untuk mereka yang dah lama tak 'gila-gila ceria gituuu". hehe.




p/s - Suka ceria je hati bila sekali-sekala dapat tengok filem 'gila-gila' sebegini.. heehe

24 comments:

mommy otai said...

arghhh..tk suke nye industan...jiwang gile je..hahaha..
abg memang jiwang ekk...kehhkehh..
rndu kat sape la tu..

Tera said...

tera nk tumpang gila2 blh??

ILA said...

SAlam Buat Cikgu..
tersenyum simpul saya melihat video klip tersebut.
Semoga ceria selalu...:D
wasalam..

Tirana said...

adehhhh..cikgu rashid...melayan lagu hindi la pulak..hehehe

Idalara said...

senyum bila baca amaran keras dr penulis...
senyum bila hayati video clips ni..
senyum bila dgr lagu ni..
senyum bila tguk hero yg hensem tu...
senyum,senyum,senyum..sbb senyum penawar duka..

iina said...

Salam singgah

Kalau jiwang tak leh tgk ke?? camtu kena berjiwa waja dan brutak lah kan ;)

sakurasa 2 said...

cigu Rashid
sakura suka Hritik roshan
bestnya di puncak gunung he he he

Shamsudin said...

minat hindustan ke cikgu?

Rashid said...

Mommy otai,
mommy naper tak suka. Satu dunia tengok tau.. hehe

Uisss mana ada abg jiwang..eee tak mainle jiwang-jiwang. Cuma sekali-sekala suka 'gila-gila ceria cam tu..' rindu? tak ada rindu apa-apa. Saja je. hahahhh

Rashid said...

Tera,
Jom kita sama-sama gila-gila sekali-sekala.. tak salahkan. Gila happy ceria gituuu..

Rashid said...

SAlam ila,
iyake.. syukur & berterima kasih.. kerana ila masih diberi rasa untuk mampu tersenyum.

suka hati bila dpt tau ila tersenyum simpul.. senyum manja gitu ek.

Rashid said...

Tirana,
Salam kak tirana. pssttttt saya memang dari kecik lagi dah minat hindi tau. Cuma skrg ni je tak de masa sangat nak layan filem gitu.. sibuk ngan keje.

psstttttttt!! kita-kita je tau k.

Rashid said...

Idalara.
Sayapun tersenyum baca komen idalara. Moga senyuman idalara itu akan buatkan idalara makin gagah, semangat dan ceria dalam melalui kehidupan harian..

Yup!! ilangkan stress..

Rashid said...

iina,
ahahhh taupun. Hanya mereka yang berjiwa waja & pahlawan saja berhak dan diberi keizinan untuk tengok videp clip ini..

Brutak? rockke.. kumpulan inipun diberi izin untuk tengok clip ini. Sesuai sangat tau.. hehe..

Rashid said...

SAkurasa,
hmmm memang best. Rasa nak pergi tidur je kat sana. Ohya juga rasa nak mandi air kat jeram tuu.. sejuk..

Rashid said...

Shamsudin,
ishhh mana ada cikgu minat hindi din. Tak minat lee.. cuba tanya kak tirana tu.

Kak tirana..psstttttttttt!!!.. janji tau..

Marzalina said...

bila dengar lagu hindi teringat kat cikgu..bila teringat kat cikgu teringat lak kat lagu hindi hehehe

DUN A. RANI said...

hindustan best pe...mmg layan abis..cuma skrang dah x de kesempatan...feeling dia lain macam...hahahaha!

Rashid said...

Marzalina,
hehhee.. apa ni. Takkan bila dengar lagu hindi je baru ingat.. kalau tak dengar lagu hindi tuu tak ingat le tu.

Takper, sekurang-kurangnya ada sentuhan sentimental pada diri intan. Sebab tak semua orang suka kan hindi kan..

Intan, dengar khabar intan ada koleksi film hindi penuh almari. yake? hehhhe. Peminat setia katakan..

Rashid said...

DUN A. RANI,
Wah nampaknya saya ada teman yang juga peminat setia ni.. bagus-bagus..

Sangat setuju ngan a.rani. Best apa tgk film hindi.. a'ahh memang feeling abis. kadang-kadang tu emosi kita diusiknya. hahahh

adaliciOus said...

xdpt nk tgk clip video ni..line slow sgt.wireless la katakan.huhuuhu

Rashid said...

Adalicious,
alaaa ruginya adalicious. Clip video ini memang tersangat bestNyerrr..

Tak nak.. nak adalicious tengok juga. Sebab clip ini juga memang untuk teman ceria seperti adalicious..

Adalicious, cuba tengok gak..

bee said...

industan pon industan la...da jalan cerite besh..layannn

mOhD^.^rAz said...

Lamo doh x tgk hindustan nie..
hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search