Followers

04 May 2009

Senyuman 'cintasufi' & wallpaper

Tag kali ini datangnya dari Redynne dan Sakura – blogger yang sentiasa bersama. Aku suka kerana tagnya agak simple. Jimatkan masa nak fikir-fikir.. jimatkan tenaga.. jimatkan taip-menaip... hehe. (sekarang cuaca selalu mendung.. asyik hujan. so, kemalasan sedang melanda.. sejuk beb!!)


Pertama, dari Redynne


1. Letakkan gambar profile anda.

inilah pic profile saya..

2. Maksud gambar tu?

ermm tak ada apa-apa maksud le reen. Cuma senyuman ‘cinta sufi’. Banyak persoalan akan kehidupan yang perlu difikir dan dilalui. Kan kita semua sekadar bermusafir sementara di bumi ini.

3. Kenapa pilih gambar ini?

Saja ambik gambar terbaru pada masa tu (9 Jan 2009) dengan entrinya, “Masalah umpama garam, keazaman umpama air”.

4. Bloggers yang akan di tag ialah....

Sapa ek? ermm rasanya ramainya yang nak ditag. ermmm????

Kedua, dari sakura


1. Anda perlu printscreen wallpaper anda.

Inilah wallpaper saya..



2. Bagitau naper anda suka wallpaper anda?

Saya suka tengok pic budak memegang dragonfly tu. Matanya sedang melihat dan mencari sesuatu. Penuh minat dan rasa ingin tau.. terserlah kekuasaan Allah s.w.t dalam mencipta sesuatu kejadian. Tidak terdaya oleh akal dan kehebatan otak manusia.


3. Sape yang kena tag seterusnya?

ermm ermm? adoiii sapa ek.. ramainya. Lain kali je lah...( nak tagpun kemalasan melanda juga ke? hehe..)

18 comments:

SRISUFI said...

Salam cikgu...ya Sufi di sini...saya terbaca komen cikgu di kotak mesejbox tu..salam kenal cikgu..saya link ok.

wan hussin said...

aiyoo cekgu nampaknya malas sangat nih.. hoho

Rashid said...

Srisufi,
salam.. salam kenal juga utk srisufi. terima kasih sudi link..

srisufi, sayapun link juga ok..

Rashid said...

wan hussin
hehe.. kemalasan melanda usin. Tapi kejap je tu. Sikit lagi okey.. saja je.

p/s - Tengok sekarang mood dah rajin dah kembali. Apa nak buat ni?.. (cari sesuatu nak buat.. kan rajin tu sin..)

Redynne™ said...

salam,

mekasih jwb tag.. :)

reen bg yg senang2 je tu...

lain kali reen tag lg yek..?hehe..

Rashid said...

redynne.
t.kasih reen kerna bagi yang paling senang.. hhehe.. (macam dah tau cikgu nikan sibuk yang teramat..)

tag lagi? ermm lariks!!!!!!!1

Marzalina said...

wah..segak bergaya betul la gambar cikgu kat atas tu..hehe..

harap cikgu tenang selalu...

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" said...

ish,

eiza in the house.. said...

salam cikgu..
senyuman cikgu tu sungguh menawan :)

Rashid said...

Marzalina.
Segak bergaya? ermm tuu nak minta belanja le tuu..hehe

Apapun terima kasih intan atas doa..

Rashid said...

eRRuL,
ishh apa tuu? adoii

Rashid said...

Eiza
ermm senyum itu kan sedekah..
psstt!!! nak tengok juga eiza senyum..

arsaili said...

salam cikgu...fuyooo persis model..ehehehe

ije said...

suka quotation tu, masalah umpama garam, keazaman umpama air~

Rashid said...

arsaili
hahah!!! model tak bertauliah..

Rashid said...

Ije
hmm hmm.. pengertiannya sungguh bermakna sekali.

Tirana said...

Rajinnya cikgu Rashid jawab tag.. Kak tirana ni banyak lagi tag yang tak berjawab...nak tunggu mood rajin..hehehe

Rashid said...

kak tirana
haha!! mana ada rajinnya kak.. bukannya apa kak. sebenarnya tag ni simple.. rasanya banyak le tag yang saya tak terjawab.

Teman-teman,
Kepada mana-mana tag yang masih tak terjawab tu kira halal lah ya.. hehe.
MAAF ek!!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search