Followers

09 October 2010

UKM kau hadir lagi ...



Malam tadi aku mimpi lagi. Mimpi yang begitu indah..  sayang betul aku akan mimpi ini. Rasa nak bagi mimpi ini menjadi kenyataan semula. Sungguh aku tak tipu.. bila tersedar je aku cuba pejam mata lagi. Pejam mata agar mimpi ini kembali bersambung. Aduhai kekanak-kanakan pula rasanya bila berbuat begitu.

Mimpi apa iya?

Sebenarnya aku mimpi UKM lagi. Mimpi bertemu teman-teman lama. Teman-teman sekuliah masa belajar kat UKM dulu. Ramai kenalan lama muncul dalam mimpi. Muka-muka mereka masih aku ingati walaupun ada namanya aku dah lupa.

Dalam mimpi, mereka masih sama. Suka bergurau dan happy …  sungguh ceria ..

Cuma bezanya mimpi kali ini aku mendaftar sebagai seorang pelajar. Pelajar baru...  hehe

p/s – Aku rindu UKM lagi. Rindu pada teman-teman sekuliah …


16 comments:

Rozuan Ismail said...

datang la sini..lawat saya..boleh lepas rindu kat UKM

Rozita said...

tu kira cam mimipi masa muda2 lah yea :))

N A N a t O said...

a'a...rindu ukm jugak...ntah bila ble jupe kuliah mate dulu2 kan...

LiNda said...

Rindu itu datang lagi
pada teman2
pada sahabat
pada gadis raut wajah cina

apa khabar teman
bagaimana kalian semua ?

Rindu adalah anugerah terbaik dari Allah dalam hati kita .

Rashid said...

Rozuan
wah! seronok tu.. okey wan nanti ada masa kita jumpa k .. “UKM tetap no 1” hehe

Rashid said...

Rozita
a’ahh rasa muda kembali.. tapi sekarangpun rasanya masih muda juga..

Rashid said...

Nanato
uisss.. nana nampaknya kita semua rindu UKM .. nampak gaya ni kena cari masa untuk jengah UKM ..

Rashid said...

Linda
… pada raut gadis wajah cina .. ehemm ehemm .. macam-macam tau je dia ni ..

yup! riindu itu satu anugerah dariNya. Terlalu mahal harga ..

p/s- rindu pada fresh oren

BLADE EDGE said...

salam everybody...

just drop by

Silalah ke blog BLADE EDGE

syahbandar87 said...

salam ziarah..dan salam perkenalan..hmm..kalau begitu cuba lah hubungi kwn2 lama tuan..x pun cr kt facebook..pastu bwt pertemuan..spya terubat rindu lama..dan dpt mengembalikn kenangan zaman muda2 dlu bersama teman sekampus... :)

Marzalina said...

usm tak mimpi?? hehehe

tempat jatuh lagi dikenang..inikan pula tempat menimba ilmu..kan? tentunya banyak suka duka pahit manis yg dilalui di UKM tu..tu yg terkenang2...

Rowena Chasez said...

laa...
nape tak contact dorang balik??
:)

Rashid said...

Blade Edge
okey.. nanti saya singgah k ..

syahbandar
salam kenal juga..
Iya ada juga saya cuba cari kat fb.. tak berjaya ..
Apapun saya akan cuba lagi ..

Rashid said...

Marzalina
USM? hehe … intan yup saya juga teringat kat USM .. pertama kali pergi sana semasa tauliah PALAPES ..

Betul intan. UKM bagaikan beri kekuatan pada saya bila ingatinya. Banyak kenangan sana..

annfrendly said...

cikgu.. tak silap saya.. dulu pu cikgu ada mimpi UKM.. nampaknya cikgu memang rindu betul pada teman2 sekuliah... takde reunion ke? kalau ada boleh jumpa.. borak panjang :D

Rashid said...

Rowena Chasez
Terputus le Rowena. Masalahnya tak ada address .. phone ..

Saya ada juga cuba cari kat fb .. goggle .. tak jumpa .. tak ada jejak .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search