Followers

21 January 2011

Beginikah keadaan orang perempuan bila dah dilamun cinta?


Jam 11.30 malam – selesai buat analisis data dan senarai pelajar target cemerlang PMR dan SPM 2011.

Tenang dan damaikan minda jap. 

Layanzzzzzzz klip video  …  lama tak tengok kajol ..  Rindu pula kat sahabat lama ni. hehe.



Terfikir aku, beginikah keadaan orang perempuan bila dah dilamun cinta??? 







senyum je ..


12 comments:

yatie's EPISODE said...

haishh. terlayan hindustan sebentar. hehe

HonEyBuNNy said...

salam cikgu....datang tersenyum..hehhe;-)

z said...

haha.boleh la pulakkk....,

ciK LyndaWawa igUana said...

hehehehe

Afida Anuar said...

Eh betul ke kajol ni sahabat lama..bukan x-..... cikgu ke? heheh

Cikgu Nurin said...

Ha ha ha...layan Hindi gak yek...tapi yang pasti..bukan saya la pompuan yang berchenta macam tu....

Rashid said...

Yatie
haishhh layanzzz baik-baik.. jgn terbang terbaring-baring pula k yatie ..

Rashid said...

Honeybunny
Bagus le kalau macam tu ila.. senyum.. bagi ilang stress belajar tu..

Rashid said...

z
alaaa biasa le tu z .. lama tak tengok sahabat lama ..

Rashid said...

cik lyndawawa
Naper .. suka le tu.. tentu ada kena mengena ni .. kan Lynda

Rashid said...

Afida Anuar
uisss.. tak caya ek? haha!!

Rashid said...

cikgu nurin
eee ni tentu malu nak ngaku ni .. kan dulu cikgu nurin bukan main lagi ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search