Followers

08 January 2011

Mana satu pilihan hati?

Petang – Bila boring terus keluar rumah. Pusing-pusing. Ronda-ronda.  Sempat snap beberapa buah rumah yang pada pandangan mata sungguh menarik.

Pssssttt rasanya antara rekabentuk rumah-rumah berikut, yang mana satu lebih selesa dan cantik ek? Saja nak tau ni ...


 no. 1



no. 2

no. 3

no. 4
no. 5

 no. 6

 no.7

16 comments:

mendatak hijau said...

sume besar2..saiz kecik xde ke??
umah beso takot antuuuuuuu

Rozuan Ismail said...

no 7..cantik dan besar!! kalau dapat umah besar ni..memang x larat nak basuh n cuci satu umah

p/s jom komen entri baru wan

HonEyBuNNy said...

salam cikgu...semua cantik2.ila suka number 2 ;-) cikgu nak buat rumah eh??hehe

Cikgu Nurin said...

rumah no 3.

rumah jer ker....?

Afida Anuar said...

Macam pernah nampak je rumah2 ni cikgu. ehem ehem..rumah cikgu yang mana satu? ehheheheh

Rumah Kuning said...

semua cantik tapi saya lebih suka rumah 2 tingkat. jika ada apa2 majlis, kanak2 bebas bermain di tingkat atas. "kubbang" sikit pun takpe.hehehe

Ezal R said...

no 3 macam bez.. hehe

nice blog, im following u.. feel free to follw me back

Peace!!

Ada Dalina said...

heheh..semua cantek dan selesa sbb umah banglow..... :D

Rashid said...

mendatak hijau
hehe.. antu rumah besar tak usik.. dia dah selesa ..

Rashid said...

rozuan ismail
yup! wan.. dalam sume sume tu hati sayapun agak suka yang nombor 7 .. simple kan .. tapi no. 3 pun cantikkan..

Rashid said...

HoneyBunny
No. 2 pun cantik kan ila .. agak simple juga ..
psstttt saja je ila .. nak tau pandangan teman-teman. ..

Rashid said...

cikgu nurin
No 3 .. itu rumah kawan saya. RM200,000.00 lebih.. cantik kan. Ada 4 bilik ..

rumah je? ooo pembantu rumah? alaa jaga sendiri je dulu..

Rashid said...

Afida Anuar
cuba teka le .. fida kan terer bab teka meneka ni..

Rashid said...

Rumah Kuning
sayapun memang berkenan 2 tingkat .. nak ada satu bilik bacaan kat tingkat atas .. sambil baca-baca sambil berblog sambil lihat permandangan alam .. luas mata memandang.

Rashid said...

Ezal R
wah!! ramai juga yang suka no. 3 ..


okey ezal nanti sy singgah umah ..

Rashid said...

Ada Dalina
hehe.. alaaa pilih le satu .. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search