Followers

22 May 2011

Dr. Fadzilah Kamsah .. bersunat umur 72 tahun ..



Jam 7.10 pagi - dalam perjalanan ke tempat kerja, sempat dengar Celoteh Dr. Fadzilah Kamsah kat Radio Gegar THR.

Celoteh Dr Fadzilah Kamsah kat radio buatkan aku tersenyum. Nak gelakpun ada. Rasa ceria je sepanjang bawa kereta.

Dengan selamba dan gurauan .. Dr Fadzilah Kamsah mengisahkan bagaimana kerja Tok Mudim yang kena sunatkan seorang pakcik yang berumur 72  tahun. Bayangkan betapa liatnya. Betapa mungkin kena guna gergaji .. hehe ..

Bayangkan ..

uiss ada ke suruh bayangkan. Aku tak dapat bayangkan. Tak mau bayangkan. Nak gelak je. Nak gelak bila bayangkan muka tok mudim.

Terima kasih kat Dr Fadzilah Kamsah kerna ceriakan hati pagi-pagi ..

16 comments:

mountdweller said...

Salam Rashid

Bayangkan kalaulah jenis buta.. kena samak 14 kali!

noraliza said...

haha..siot jer

Ain Zulaikha said...

hahahah mesti sakit tuuuu

eMMe said...

hahahahaa...ngeri kalo suh bayangkan....
kalo bab ceria tu anytime kan cikgu, hehehehehe....

alhaqimi said...

haha...kene bawak g jumpa dr tu...tok mudim xlarat daaa...

salam singgah! =D

Afida Anuar said...

Aduuhh cikgu rashid ni..ada2 je.. kekekeke

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

Cuba bayangkan...kalau kena bersunat kat klinik...pembantu doktor pula wanita...lom kahwin pulak...

zati embong said...

oh xmampu jat nk bayangkan O.o

Rashid said...

mountdweller
hahahah!!!! buta apa tu uncle? Tok mudim buta matake?

Rashid said...

noraliza
a’ahh kan .. apale Dr Fadzilah tuu ..

Rashid said...

Ain Zulaikha
ishh .. ain ni cam tau je .. dushhhhhhhhhh … hehe

Rashid said...

eMMe
eMMe .. jangan bayangkan!!
yup bab ceria tuu ia ada di mana saja. Cuba eMMe pergi tengok kartun lukisan ain zulaikha ..simple tapi ceria je bila tengok ..

Rashid said...

alhaqimi
Mungkin kot .. Tok mudim tu dah gementar semacam je .. kasihan ..

Rashid said...

Afida Anuar
hah! entri ini untuk afida .. saja nak bagi ceria sikit hati kengkawan ..

Rashid said...

ahmad humairi
pembantu dr wanita? owhhhhhhhh. senyum je pakcik tu. opss!!! tentu pakcik tu malu kan ..

Rashid said...

zati embong
jat jangan bayangkan .. jangan bayangkan .. bahaya tuuu ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search