Followers

15 July 2011

Aku dan lisa surihani sama-sama ikut latihan kem ..

Kelmarin - terima sms dari Sarjan Azman.

 “Tuan .. 15 – 24 Julai ni ada latihan berterusan. Harap tuan dapat hadir.”

Alaaa ingatkan esok - Jumaat dan Sabtu nak berehat. Tapi nampaknya tak dapat le.

10 hari? Lama juga tu.

Tak pergi tak sedap hati pula. OC Batalion katakan ..

“uiss kenapa tiba-tiba tak ada semangat pula nak ikut latihan kem ini? Camana nak bagi semangat ni..”




Dalam hati .. Kalau lisa bersama-sama ikut latihan kem ..  Tentu diri terus bersemangat. Tak sabar nak bangun pagi nak pergi kem. hehe ..  opss!!

Tak sabar menanti heliza join sama dalam askar wataniah .. tentu best!!

8 comments:

eMMe said...

amboi...nak diri same2 artis cikgu kita nih baru semangat tu membara yea, hahahaha!!!

Niena Pengembara Ilahi said...

segak bergaya mereka ni ye :D

Ada Dalina said...

suspen jer cikgu neh...ingatkan betul2 training skali dgn lisa tadiikkk...hehehehhe

zati embong said...

hihi..cnfirm bersemangat lebih.

Rashid said...

eMMe

hahaha!! sekali sekala apa salahnya kan eMMe ..

Semangat itu penting bila kita nak melangkah ..

Rashid said...

Niena
ermm .. memang segak cun je. pasti mata duk tgk diorang je.

Rashid said...

Ada Dalina

.. kalau lisa tau tentu dia nak datang kem kelantan ni. Sebab ramai peminat dia sini.

Rashid said...

zati

Zati tentu berkawad dari pagi sampai petangpun takper. tak rasa letih ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search