Followers

20 November 2011

Jap lagi aku nak pergi ambil duit RM80,000.00 tunai



Sekejap lagi aku nak pergi bank. Nak iringi pengetua ambil duit RM80,000.00 lebih. Nak bagi kat ibu bapa pelajar. Wang bantuan khas awal persekolahan. Setiap ibu bapa pelajar akan diberi RM100.00.

Harap-harap tak ada mata memandang liar bila kami mengambil duit nanti. Kalau pandang juga nak aku tembak dengan senjata M16. hehe

oh ya ..  bila jadi pengiring pengetua, rasa diri macam Jet Li dalam filem bodyguard from Beijing pula. Ni yang aku tak berkenan ni ..  kena standby .. mana taukan .. 


33 comments:

Lady Windsor said...

owhh ingatkan duit sendiri..apa-apa pun hati-hati ya...jerat tidak pernah lupakan pelanduk...kadang-kadang ada pakatan antara orang dalam bank dengan orang luar bank..bukan menuduh tapi ada certain kes yang berlaku...si pencuri tu tahu je mangsa mengeluarkan duit...dari mana mereka tahu tu? ahhaaa mesti ada informer kan...

Pocket said...

bahaya,
sila bawak sorang lagi yang tidak bersama tapi melihat dari jauh.
bukan apa.. kalau ada sang penjahat.
dia mesti mark cik pengetua n cikgu rashid.

yang sorang lagi tu dia pasti tak tau.(considering korang tak sembang ker melawak tak hengat sebelum masuk bank lah kan)

sebab.. kalau ada yg dtg menyerang,
yang sorang lagi tu buleh talipon pulis secepat mungkin or ajak orang kampung datang membantu. kita yang kena serang ni, nak capai henpon pun dah tak leh dah kan.

harap mesej ni sampai sebelum cikgu gi..

ashrafi said...

Semoga segala urusan yang dibuat, di dalam lindungan Allah.

Cik Nurul said...

hati2 dalam tugasan ye... ^^

Kunang-Kunang said...

Berani ker bawak duit macam tu ajer.

cik jue tomey said...

huhu...horror jgk tu..penjahat skrg ni,bijak...dia dh siap skodeng awl2 dpn bank tu...juz take care..n aware..k..tawakkal ajelah.insyaalahh...tkde pape.hehe

Rumah Kuning said...

kami dah bagi kelmarin. berduyun-duyun mak bapak dtg. tak penah rasanya ada majlis kat sekolah, begitu ramai mak bapak datang.hehe

Rumah Kuning said...

kami dah bagi kelmarin. berduyun-duyun mak bapak dtg. tak penah rasanya ada majlis kat sekolah, begitu ramai mak bapak datang.hehe

Afida Anuar said...

Fuhyooo, tengah bayang ni, cikgu rashid buat aksi macam jet li tu...hehehhe;)

rahman said...

Hello, how are you? I have something to show you, before it is going to be late.
A new antivirus product.

KASPERSKY 2012
KASPERSKY ANTI-VIRUS (KAV)
1PC = RM 40
3PC = RM 60

KASPERSKY INTERNET SECURITY (KIS)
1PC = RM 40
3PC = RM 70

Any order, you can send me your interest to my email.
mandin26[at]yahoo.com

OR for a better process, you can go to my blog, and fill in the ORDER FORM. It is much easy because it go directly to my email.

http://rahman-kaspersky2012.blogspot.com/

Make sure you insert your handphone number for easy contact. THANK YOU.

Rashid said...

Lady Windsor
Betul tu Lady .. terima kasih atas ingatan. Memang ada kes tertentu ada berlaku gitu kan.

Rashid said...

Pocket
wah pocket idea yang begitu baik sekali ..
Apapun semuanya dah selamat.
Sebenarnya ada polis turut mengiring .. ishh ishh. hehe

Rashid said...

ashrafi
Terima kasih ashraf ..

Rashid said...

cik nurul
Terima kasih .. (tak sangka ada orang sayang ..opss )

Rashid said...

kunang-kunang
Kak .. buat-buat biasa je. Anggap 80,0000 tak banyak ..

Rashid said...

cik jue tomey
a’ahh cik jue. Semuanya dah selamat.
Rasa macam dlm filem pula .. ada skodeng skodeng .. spy ..

Rashid said...

Rumah kuning
cikgu .. biasalah kan. Nak terima duit siapa tak nak datang ..
Tapi kalau mesy. PIBG boleh kira ngan jari ibu bapa yg datang ..

Rashid said...

Afida Anuar
haha!!! fida buatkan saya gelak besar (dushh dushhh picit hidung fida ..
Fida, masa pergi bank saya pakai spek hitam macam jet li. Siap jeling kiri kanan .. muka serius je .. pengetua tengok sayapun lain macam je .. hehe

Rashid said...

rahman
Terima kasih rahman ..

LiNda said...

hai awak,
ececeh.. semangat jet lee dah meresap . hahaa

Eri-chan said...

dengan duit bantuan itu, semua yang memerlukan dapat manfaat sepenuhnya.

Rashid said...

Linda
haha! itule linda .. sekarang ni asyik pakai spek reben hitam je. Pakai pun smart ..

Rashid said...

Eri-chan
Iya eri-chan. Moga dapat ringankan beban ibubapa. Maklumlah kos makin naik je ..

nurkaloi said...

wahhh byk tu
bhye ni duk citer kat blog huhu
pape punn mintak dprmudahkan urusan isyllah

c'axoera said...

nak lah sikit hehehe

Zara Bakar said...

kt kolumpo nie siap polis tau iring cikgu p amek duit! so, penamatnya ada jadi jet li ke tidak itu hari? hehe =)

Rashid said...

nurkaloi
nurkaloi .. takper. Saya pakai spek reben .. standby ..

Rashid said...

c’axoera
nak sikit je? nah nah RM2,000.00
(wah bergaya je bagi ..)

Rashid said...

zara bakar
haha!! tak sempat nak jadi jet li. Polis ada mengiring sama. Kaco je ..

O Randa Blěg said...

Kena waspada sentiasa tu

Adylia Qarissa said...

jet li?? jet li jeli klate :0

heheheeeeeeee

Rashid said...

O Randa Bleg
takper .. jet li kan ..

Rashid said...

Adylia

haha!! dushhhhhhhh dushhh .. gelak saya .. jeli kelate .. mandaiii je dia ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search