Followers

12 December 2011

Gara-gara diserang, aku terpaksa ambil cuti ..




Maaf!  aku terpaksa ambil cuti 2 hari. Cuti dari berblog ..

Ini kerana sedang sibuk bina ‘rumah baru’ .. cuba godek sana-sini .. ini gara-gara blog aku kena attack!!  

Nah!! tak sampai 1 hari .. dah siap dah ‘rumah baru’ aku. Alaaa simple je le. Kira okeylah tu buat sementara waktu. Oh ya aku ambil latar belakang warna oren. Ini kerana pakar psikologi kata warna oren itu akan buatkan diri sentiasa nampak muda, lebih bermotivasi, sihat dan segar ceria.

Tapi aku rasa ada sesuatu yang kurang le. Ada senarai teman blogger yang ‘hilang’. A’ahh ada bloglist kat blog aku yang ‘hilang’ .. Adoii

18 comments:

Tirana said...

Ok..dah cantik dah rumah baru..cerah mata tengok cat rumah baru ni..hehehe

Lady Windsor said...

Rumah baru ini nampak lebih hebat, semangat warna Oren..hehe!

azahrohaizah said...

maafkan saya...terjawab sudah persoalan..
peace no war..heheeh

nyanyisunyi said...

tahun baru rumah baru...ni buat kak ida rasa pun nk tukar rumah baru..sebelum betul2 kena pindah di rumah baru kelak...

cik jue tomey said...

warna oren dia tak tinggal....hahaha..apepun ok ah..awtnya tak wat kaler pink??cik jue suke...kihkih..

Eri-chan said...

malware ke yang menyerang?

Afida Anuar said...

fuhyooo...rumah baru cikgu...tak ngantuk bila saya masuk cni;)

zati embong said...

haa betul ni,tetibe rasa terang je mata msuk sini.hihi

Ct Aja said...

selamat membina rumah baru...hihiihih... tenang fikiran masuk sini.....

Rashid said...

Tirana
a’ahh kak. Simple je .. hehe

Rashid said...

Lady Windsor
Lady .. oren kesukaan saya ..

Rashid said...

azahrohaizah
haha!!

Rashid said...

nyanyisunyi
kak ida. Betul le.Rumah baru ni kadang-kadang perlu juga .. rasa diripun baru juga ..

Rashid said...

cik jue tomey
pstt cik jue .. warna oren tak dapat saya pisahkan ngan diri saya ..
pink? eeee geli le .. tapi ngan orang pompuan memang sesuai .. lembut ..

Rashid said...

Eri-chan
entahle eri-chan. settingnya berubah .. ada yang hilang .. mungkin juga malware ..

Rashid said...

Afida Anuar
iyake fida? alamak!! bahaya tuuu .. ;)

Rashid said...

zati embong
segar bugar ke mata tu zati? .. awas jgn tenung lama-lama. Nanti oren mata tu..

Rashid said...

Ct Aja
Moga fikiran jadi bertambah tenang .. mendamaikan ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search