Followers

26 November 2012

Piala AFF Suzuki 2012 Malaysia vs Singapura






Malaysia vs Singapura. Singapura menang 3-0.

Bila tengok aksi pemain Malaysia menentang Singapura sekejap tadi buatkan aku terdiam. Maaf, corak permainan Malaysia pada aku agak hambar …

Hanya beberapa orang pemain seperti Norshahrul Idlan Talaha, Safee Sali, Wan Zack je agak menyerlah …

Yup!! Rasa tak puas hati …  

Pemain Malaysia agak tidak bersemangat!!!

Barisan pertahanan aduhai …

Kalaulah begini gaya bermainnya, macamana nak menjulang Malaysia sebagai kuasa baru bola sepak Asia menjelang tahun 2015?

Dah dah .. dah habis dah eksperimen.

Moga lepas ini, pemain Malaysia akan bangkit, akan berlari, akan bertindak, akan menerkam dan akan mengganas seperti Harimau. 

Mahu lihat ‘Harimau Malaya’.sentiasa menerkam & mengaum di pintu gol lawan ...

4 comments:

dee said...

saya tengok kat stadium. rasa nak #%UI&*(^ je. adeh. frust sgt. T_T

cHeRyNa PiReS said...

berada di sana dalam nada yang kecewa :)

tp masih bernyanyi utk membakar semangat:)

4feet8 said...

tak minat bola..nama pemain pun xtau..kehkehkeh..

Hanif Idrus said...

Harap2 bangkit ler...!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search