Followers

12 January 2013

senyuman di kala bangun pagi




Alangkah bagusnya kalau kita bangun pagi dengan senyuman macam anak comel di atas .. 


 

Renungilah ..

"Sekiranya anda tidak dapat bangkit pagi dengan semangat mahu melakukan sesuatu, anda sebenarnya tidak cukup matlamat!”



16 comments:

4feet8 said...

anak2 buah sy, celik mata je, senyum..panjang je senyum.. ;)

Marzalina said...

bestnya kalau dapat bangun dengan senyuman mcm dalam gaambar tu..hope one day intan akan bangun pagi bersama senyuman di wajah :)

kak nora said...

baby zarif..bangun jer 'mak bukak tv'

Rumah Kuning said...

tengok keadaan. kadang2 senyum dan bersemangat, kadang2 rasa nak berselimut je. hehehe

Mardhia Yusof said...


bangun2,
"hari ni hari apa ek?"
da lost count..sy pernah tak ingat ari.pernah tersalah hari.

betul tu.walau gosok gigi pagi2 haruslah bersemangat. ;)

Dkna Abza said...

kalau setiap kali bangun dengan senyuman, mesti hari tu bahagia sampai esoknya :)

Rashid said...

4feet8
Tentu seronokkan tengok gelagat dorang ..

Rashid said...

Marzalina
Intan, takkan ‘one day’ .. esok bangun cuba senyum okey .. ;)

Rashid said...

kak nora
hehe .. budak-budak kan ..

Rashid said...

Rumah kuning
Bab ‘berselimut’ tu yang tak boleh tahan tuuu .. zzzzzzzzz ..

Rashid said...

Mardhia
hah mar begitu sekali ek. Ni tentu badan terlalu penat .. minda letih ..

Rashid said...

Dkna Abza
yup! senyum bangun pagi akan bawa keceriaan sehari .. esok pagi senyum lagi .. senyum .. pergi kerja tentu rasa seronok ..

LadyBird said...

susahnye nk bgn pagi.. huhu

Rashid said...

Ladybird
ishh ishh .. ni tentu mimpi jadi cinderella ni ..

Cikgu Ma said...

susah nak senyum bila bangun pagi..ada jerr mimpi pelik/ mengarut...

Rashid said...

cikgu ma
.. mimpi pelik?? uisss .. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search