Followers

04 May 2013

Sambutan pilihan raya di Kelantan. Woww hebat!!!



Pagi tadi pergi Pasir Mas melalui Tanah Merah. Sepanjang perjalanan, sempat snap replika yang dihasilkan oleh parti-parti politik. Aku snap kerana tertarik dengan kreativiti yang dihasilkan melalui tampalan bendera parti masing-masing. Melalui bendera parti, pelbagai bentuk dan objek berjaya dihasilkan. Ia cantik dan ada seni.

Rasanya bukan senang nak tengok hasilan kreativiti ini semua kalau bukan musim pilihan raya. 5 tahun lagi baru boleh tengok kembali. Itupun kalau diorang buat lagi.

Oh ya, mata dah ngantuk ni. Esok nak bangun awal  - nak keluar mengundi.

Kepada teman-teman semua, jangan lupa keluar mengundi esok okey!!! Laksanakan tanggungjawab demi agama, negara dan bangsa kita.

Sebelum kita mengundi esok dan  terima keputusan pilihan raya. Apa kata kita rileks minda sikit dengan tengok gambar .. kreativiti dan gelagat .. yang sempat aku rakamkan petang tadi.  

Jommmm ..



































uisss anak saper le ni ..







mak, ayah dan anak .. 




p/s - Memang hati rasa tak sabar nak tau keputusan pilihan raya kali ini … apa parti mana yang memerintah, ia adalah kerajaan Malaysia .. 


6 comments:

4feet8 said...

seronok tgk suasana mcmtu.. ;)

Galih N Gumilar said...

x


wah bagus2 bangettt koleksi nya

Mardhia Yusof said...

uniknya kempen PRU13 kat kelantan..
hehe.
sangat artistik org kelantan. ;)

Rashid said...

4feet8
yup! suka tengok .. mereka macam-macam ada. hehe

Rashid said...

Galih

iya dong .. harap gitu sih.

Rashid said...

Mardhiah

Mar. orang kelate memang gitu. artistik,fantastik mistik gituuu . ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search