Followers

17 May 2010

Aku adik Y.A.B. Tan Sri Haji Muhyiddin Yassin?


“Cikgu Rashid tolong baca ya…  abang cikgu punya ucapan itu… ”

“Okey.  Tak ada masalah. Saya baca ...”



Dalam hati aku  …

“Mentang-mentang aku ini adik. Kena baca abang punya ucapan ke?”




Memandangkan Sambutan Hari Guru Peringkat Kebangsaan diadakan pada 16 Mei 2010 di Universiti Malaysia Pahang, Pahang dan di peringkat Negeri pula pada 17 Mei 2010,  maka sambutan peringkat sekolah terpaksa diadakan pada 18 Mei 2010.

Sempena sambutan peringkat sekolah, aku diminta untuk membaca perutusan Hari Guru Menteri Pelajaran Malaysia, Y.A.B Tan Sri Hj. Muhyiddin bin Hj. Mohd Yassin.  

Adoiiii…


22 comments:

blueCITY® said...

cikgu,
adik kepada yab tshmy?
hmmmmmmmmmm... pelan2 tapak demi tapak undur kebelakang...
ya lah, saper lah kita nak berkwan2 dengan adik vvip nih
ekekekeek....

salam,
lalalala

SuFy said...

selamat hari guru cikgu Rashid..^_^ semoga Allah memberkati perjalananmu sebagai pendidik..

Afida Anuar said...

Woww cikgu rashid..ada gaya-gaya muhyidin tak berucap ni?...

eh maksud fida, gaya YB..hehe

ain fathihah said...

haha apa punya turrr

BalqisShafiqa said...

seronak dapat melancong banyak tempat.
selamat hari guru. :)

BalqisShafiqa said...

seronak dapat melancong banyak tempat.
selamat hari guru. :)

Marzalina said...

hahah..ketawa intan bg entry ni..wah..tak sangka yer..adik Timbalan P.M? heheh

gooseberries said...

haha..ingat ka pe td..
oopss sori terlambat nak wish. samat hari guru yer.. en rashid =))

DUN Behrang 2020 said...

Saya kena baca perutusan KPPM...kira kita ni cam ada 'keserasian' hahahaha..

Rashid said...

BlueCity
haha!! siap ngan selitan unsure-unsur suspend ‘pelan-pelan tapak demi tapak undur …’ macam dalam filem hantu pula rasanya..

Rashid said...

Sufy
Terima kasih sufy…

sufy? cintasufi? uiss ..

Rashid said...

Afida Anuar
a’ahhh.. Habis je berucap, cikgu-cikgu kata.. kalahle Muhyidin… hehe..

Rashid said...

Ain Fathihah
Alaaa saja je ain. Bagi hilang skema sikit.. hidupkan tak boleh terlalu serius. Kena ada gurauan…

Rashid said...

BalqisShafiqa
ermm.. nak melancong jugale.

Terima kasih balqis.

Rashid said...

Marzalina
adik yang di ‘angkat’. Tapi tak terasa terangkatpun intan. Seriau adale… hehe.

Rashid said...

gooseberries
Terima kasih gooseberries. (tiba-tiba je timbul persoalan tentang nama gooseberries. Ni tentu suka makan gooseberries ni. kan .. )

Rashid said...

DUN Behrang
hah! memang sama le kita DUN.. ramai-ramai cikgu kita yang kena. Ada bakat nak jadi ‘orang besar’ kot..

noor afzan said...

haha..
abang cikgu..
ekeke~

annfrendly said...

Salam..
cikgu.. maaf saya terlambat nak ucapkan selamat hari guru kat cikgu..
sesungguhnya kerjaya sebagai seorang guru adalah kerjaya yang paling mulia.. tanpa guru tak mungkin saya boleh mengira, membaca dan menulis.. terima kasih kepada guru-guru di malaysia yang amat dihormati..

wah..
diberi mandat utk membacakan perutusan Y.A.B Tan Sri Hj. Muhyiddin bin Hj. Mohd Yassin.
suara emas akan membaca.. mahal tu suara cikgu..
suara emas cikgu tu

Rashid said...

noor afzan

hehe..

Rashid said...

Ann frendly

ann.. terima kasih.

suara emas? psstttttttt. Diam-diam ann. Jangan bagi yg lain tau. Nanti tak pasal-pasal suruh sy nyanyi pula.

Sayakan dah lama bersara ..

Anonymous said...

http://www.msn.com/ - [url=http://www.msn.com/]msn[/url] msn
msn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search