Followers

11 May 2008

Salam Kenalan


Assalamualaikum dan Salam Perpaduan 

Lawatan teman-teman semua adalah amat dialu-alukan.

Segala bicara di dalam blog ini adalah hasil penulisan saya sendiri. Pengalaman harian yang dilalui, dilihat & didengari akan saya bicarakan di dalam blog ini.

Di samping  itu, saya akan cuba mengulas apa jua artikel  (dinyatakan sumbernya) yang dirasakan menarik untuk renungan kita bersama. Saya akan menulisnya secara santai. Gaya bahasa yang tersendiri.


Sedikit biodata saya

2001


2009


Bersekolah Rendah dan Menengah di Kelantan.

Kemudian meneruskan pengajian peringkat Ijazah di UKM, Bangi Selangor. Habis belajar di Bangi, saya dihantar oleh Kerajaan Malaysia untuk bertugas di Negeri Bawah Bayu, Sabah iaitu di Kota Kinabalu. Hampir satu dekad saya di sana.

Oleh kerana suka bergelar ‘STUDENT’, sambil bekerja, saya sambung belajar lagi selama 2 tahun di UMS – Master Pengurusan.

Kerana apa saya berblog?
Sebenarnya penulis masih rindukan gelaran STUDENT kat UKM. Kenangan semasa menjadi student sana terlalu indah rasanya. Terasa ingin terus je bergelar student, bersama teman-teman menerokai lautan ilmu, berkongsi ilmu, berkongsi suka duka, gurauan, usik-usikan dan tawa bersama.


Oh ya, TERIMA KASIH kerana sudi meluangkan masa membaca biodata penulis.
Moga kita boleh menjadi kawan, teman dan sahabat di alam maya ini. Ops!! mungkin juga di alam realiti.. tak mustahilkan.. jom kita kawan.



 2011



10 comments:

irn cwa said...

salam....
Blog yang menarik
punya ramai kenalan
Bersahabat itu seribu,...
asal dalam ruamh lingkup syarie...
salam kenal....
UKM...lawan UM ek
sulu UM power.....tapi loni UKM kan.....apa pun,...itu semua nostalgia dalam mencari ilmu...dan pastinyer saya pun tak jemu2 mencari gali ilmu.......

moga di permudahkan...
bye

Tengku Puteri said...

oo..ckgu dr ukm rupanya..skang sy pun stdent ukm..fakulti pendidikan..

Rashid said...

Irni

hmm hmm.. UKM tetap no. 1.
Sentiasa di hati..

Rashid said...

farhah Zaidah
ooo iyake. kita ni sekampus le ya. Jom Peace V ngan saya farhah..

mr cekodok said...

salam berkenalan dari mr cekodok :)

Rashid said...

mr cekodok

salam kenalan jua ..

nalhuda wanlin said...

salam perkenalan...hari ini saya terjumpa blog saudara yg diperkenalkan oleh Ben Ashaari.

Rashid said...

nalhuda
salam kenal juga ..terima kasih kerna hadir sini.

Encik Suami said...

Assalamualaikum.
Salam perkenalan kita.
Ada pesbuk tak? klu ada..bgilah nama pesbuk, nak add kat pesbuk plak.

Rashid said...

Encik suami
w.kum ..
salam kenal jua dari saya. t.kasih datang sini.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search