Followers

26 December 2010

Malaysia Lawan Indonesia ... Tahniah pemain bola sepak Malaysia!!

Perlawanan akhir pertama Kejohanan Bola Sepak Piala AFF Suzuki 2010 menjadi milik Malaysia. Tabik pada semua pemain-pemain Malaysia. Syukur.. rasa bangga woiiii!! Rasa bangga sebagai rakyat Malaysia!!!

Malaysia menang 3-0 kalahkan Indonesia. Tahniah kepada pemain-pemain Malaysia. Tahniah kepada K. Rajagobal. (Tak nak tahniah kepada yang pancar laser kat muka penjaga gol Indonesia. Jangan malukan Malaysia!!. Tak payah laser .. Malaysia yakin menang dan boleh menang!!!)



Aku yang menontonnya terasa begitu bangga sekali. Bangga dengan pemain-pemain muda Malaysia yang bersemangat kental.Tak kenal erti penat.

Kita harap kemenangan Malaysia malam ini akan berulang di Stadium Bung Karno, Indonesia pada 29 hb nanti. Harap-harap di sana nanti, Malaysia dapat kalahkan Indonesia 3-0 lagi. Kalau takpun 2-0.

14 comments:

Sham said...

Malaysia Boleh!!!Lama dah malaysia tak gah macam ni...

Cikgu Nurin said...

ye...tahniah kepada mereka..saya pun bangga..tengok masa tengah lepak lepak ngan hubby kat McD tadi...tak minat bola..tapi bes la Malaysia menang...

eiza in the house.. said...

yes..Malaysia boleh cikgu..tp mlm td tak dpt tgk..tak sehat..hu3

mis twit said...

malaysia memang boleh! heheh saye bet seri 1 same.. memang meleset same sekali... salam perkenalan.. saye folo u back!

Marzalina said...

Tahniah harimau malaya!
walaupun tak tgk..tapi dengar jiran2 bersorak pun boleh agak yg malaysia jaringkan gol..=)

Lyana said...

harap2 malaysia menang..

jelah said...

troskan menang m'sia...lpas ni aim tok world cup plak yer...

Rashid said...

Sham
Yes!! Malaysia boleh!!!!

Rashid said...

Cikgu Nurin
cikgu nurin .. rasa bangga sangat!!

Rashid said...

eiza in the house
iyake.. apapun Malaysia telah menjuarai!!

eiza jaga diri jaga kesihatan tu k..

Rashid said...

mis twit
hah! mana boleh seri.. Malaysia pasti menang!! hehe

Rashid said...

Marzalina
Intan, nasib baik tak berjiran ngan saya .. kalau tak.. suara saya satu taman perumahan boleh dengar bila Malaysia sumbat gol ..

Rashid said...

Lyana
Lyana .. dah terbukti Malaysia menang!! rasa bangga bila tengok pemain kita cium bendera Malaysia kat dada ..

Rashid said...

jelah

Malaysia boleh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search