Followers

20 February 2013

Kau ada? kau ada?



Dalam perjalanan balik kerja.
Dengar lagu dalam kereta.
Kau ada .. Kau ada ..





Aku rasa best le lagu ni. Lirik lagunya boleh bangkitkan semangat pada diri. Rasa nak ada 2 .. 3 buah rumah. Sekarang baru ada 2 rumah. hehe.

Gelak je dengar .. 

Dia ada rumah besar dua tiga (kau ada)
Dia ada kereta Bently dan Ferrari (kau ada)
Dia ada Shendel Fendi LV Gucci (kau ada)
Kau ada, kau ada .. aku tak ada
(ayat ni yang aku nak gelak)

Ada juga nasihat dan sindiran ...

Apa yang dia ada
Tak mestinya ku ada
Apa yang aku ada
Tak semestinya dia ada
Jangan nak ngada-ngada
Jangan nak lumba-lumba
Mati pun bukan boleh bawa benda itu semua

Sama diri sama tunduk sama buat sama turut
Sama patah sama remuk bila tinggi jangan angkuh
Kalau papa jangan kaya
Kalau kaya jangan mengada
Kalau ada kata ada
Kalau tak ada buat tak ada


2 comments:

dee said...

rumah?
kereta?
semua tu takde. -____-"

Rashid said...

dee

hahaha!! rasa jujur kan bila kita sebutnya 'tak ada'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search