Followers

09 May 2008

Hullo kawan-kawan Pegawai Taktik G3 2006

Pegawai mesti mahir ICT dalam perancangan taktik...

Sebelum ambush musuh, perancangan taktik sangat penting...

Kita sekarang di PP4565, RG344872...kawasan AA kita di ...

Majlis penutupan.. Hai sam, ada apa-apake? marah isteri kat rumah tu..

Penat memakai loreng, kita pakai no. 3 pula - nyanyi ramai-ramai . hilangkan penat...

Perbincangan penting dalam melaksanakan sebarang kerja ...


Kenangan bersama semasa mengikuti Kursus STAF & TAKTIK (G3) 2006,
di PLAW, IPOH, PERAK.

Assalamualaikum…kawan-kawan pegawai semua, Leftenan & Kapten..

Hai zuhaida apa khabar? (hai dik lama tak ber e-mail), sham sani (hai, senyapje, kata dah posting balik negeri), din & addie (camana durian?), wan rizaila (terima kasih kerana bagi pinjam kereta masa berkursus, maklumler orang dr Sabah), rosham (hai dah makin berisike? jaga badan tu abe rosham), riad (hai, orang kuat dah naik Mejar ke? janganlah lupa sahabat di sini, tolong-tolong rekemen), suffian, rusli, azlan, che baha, jusoh, kamarzaman (tok ngulu - tabik tok), mahusin, rameli, rizuwan, saidi (Saidi, kenangan di padang kawad tu masih terasa. best juga, bukan senang nak dapat pengalaman berkawad di bawah Peg. Waren bertauliah tu. Peg Waren yang melenting misainya tu. Aku rasa selain pakaian kawad, seluruh jiwa raga pun turut basah).


Shahrizal (ada nota fotostat yang baruke?), ahap, tengku, tn rahim, wee (macamana surat posting unit tu, dah selesaike?), fawzan, aliza, wuan, gayaw, hafida, Tok Penghulu yusub, marsuki, mazrina (rajin kerja), arif (arif, jangan sorang sorang, perlu kongsi hidupni), nazaruddin, nazmi (hai mi kerja mana sekarang?), mohd moor (camana sahabat di luar negara? dah abiske phD tu? jaga mata tu…hiii hiii), mohd azha, raziz, mokhridzal, nazriah, ng kok tian (tadok cerita baru ke? bukan apa riad mau…)

sikin, laila, azimah (masih kerja di PKIN Kelantan lagi ke atau dah pindah?), norasyikin (lembut orangnya), azliza (tak jumpa sham sanike..dia dah balik negeri), normala (tak minat jadi wartawanke?), olivia, sarah & siti azilah (senyum sikit dik oi, jangan ler serius sangat), zaini, rudin, us ahmad (dengarje duk sama sama di kelantan, tapi nok jumpa bukan main susah al-ustaz ni?…sibuk gak di pondok ya ustaz)

Apa khabar kalian semua? Lama gak tak dengar khabar. Sibukke kalian semua. Ingat, sibuk-sibuk juga tapi jangan lupa luangkan masa dengan sedikit rehat. Badan dan fikiran tu perlu rehat gak. Tenangkan diritu sekali-sekala. Kerja tu tak pernah habis. Kalau ada masa tu, pada satu malam, perhatikanlah bintang-bintang di langit tu. Indah pemandangannya. Dan yang penting kita akan tahu siapa kita sebenarnya, di mana kita sekarang dan ke mana kita akan pergi selepas ini…wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search