Followers

22 November 2011

Malaysia julang emas bola sepak sukan SEA 2011


Hati berdebar giler melihat sepakan penalti penentu keputusan akhir bola sepak Sukan SEA ke-26 2011 tadi.  Seriau roma .. 

Akhirnya ..

Terbukti pasukan bola sepak Malaysia memang hebat!!
Malaysia berjaya kalahkan Indonesia 5-4

TAHNIAH!!!  TAHNIAH !!!!!!!!

Rakyat Malaysia patut berbangga kerana pasukan negara menang tanpa ada seorangpun pemain import! Semua pemain adalah anak Malaysia!!

 p/s - Tak tau kenapa dalam hati aku .. MALAYSIA perlu menang menentang Indonesia!! 

14 comments:

Afida Anuar said...

Itu yang patut di banggakan cikgu rashid.... 100% orang malaysia!...

En. Kronik said...

maceh skuad mesia..!!

armouris said...

tahniah Malaysia! lagi info tentang bola sepak - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

eMMe said...

seronok kan!!! Syukur sgt...Alhamdulillah..rasa segar je ari ni..tido lena malam tadi kan...

c'axoera said...

congrats Harimau Muda!

Rashid said...

Afida Anuar
yup!! rasa bangga .. kalau Indonesia memang tak taule perasaan dorang. Ada pemain asal Belanda .. bekas penjajah negara dorang ..

Rashid said...

En Kronik
Rakyat Malaysia bangga ..

Rashid said...

armouris
Malaysia tetap no. 1

Rashid said...

eMMe
Memang seronok .. berbaloi tengok tv ..

Rashid said...

c’axoera
Harimau mengaum ganas ..

cik jue tomey said...

so proud to be malaysian!!betul tu cikgu..sy pun,ms tgok game tu..dlm hati,biarlah malaysia menang,kalahkan endon yg kurang ajar tu!!ms lagu negaraku dinyanyikan..diaorg tk berdiri pun..tkde semangat kesukanan langsung.nmpak mcm benci sngt kt mlysia..mcm nk di buat musuh!pdhal kite ok je..slma ni pun,ape2 bencana kt endon tu..kite jgk yg tlg..

Adylia Qarissa said...

tahniah malaysia.. im proud! :p

Rashid said...

cik jue tomey
Mungkin itule yang saya rasa Malaysia mesti menang. Saya perhati segelintir penyokong Indon tu dah melampau sangat.

Dorang tu banyak pendam rasa tak puas hati ..

Rashid said...

Adylia Qarissa
Yes!!! bangga jadi rakyat Malaysia!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search