Followers

24 March 2013

Blog aku digodam lagi? adoiii ..



Blog aku digodam lagi? adoiii ..

ishh ishhh saper le yang duk godam aku punya blog ini? Dah le blog aku biasa-biasa je. Lainlah kalau blog Tun Dr. Mahathir Mohamad ke .. Blog Datuk Seri Anwar Ibrahim ke ... blog Lim Kit Siang ke .. blog papagomo ke ..

Aku rasa sebelum ini okey je. Tapi kelmarin bila aku buka, kenapa tiba-tiba muncul pula tanda seru "!!!"  seperti di bawah? Berulang kali buka, keluar benda yang sama.



Tapi sekejap tadi (24 hb mac 2013 jam 6.15 petang) bila buka, dah hilang tanda seru "!!!". Lega rasa. Blog dah kembali seperti sedia asal .. tapi .. tapi .. adoiiiiiii mana hilangnya blog list kat blog aku ni? Bukan satu ..  ketiga-tiga ruangan blog list (teman blogger 1, 2 & 3) semua hilang!!!!

 

Blog list aku hilang!!! ghaib begitu saja?

Aku cuba buka layout, tengok kalau apa-apa dah berlaku. Ada 'gangguan' ke apa ke kat sana. Keluar seperti di bawah ini.




Adakah ini menunjukkan blog list aku memang dah hilang? alaaaaa naper boleh berlaku macam ini? Tak bolehke nak bagi dia ‘muncul’ balik? 

p/s  Orang kata, bila kita berdepan dengan masalah .. mesti tarik nafas pelan-pelan. Hembus pelan-pelan .. kemudian senyum … 

 

4 comments:

Irfa said...

ada hari mmg blogspot bengom :)
so dah ok ke?

Rashid said...

irfa

hehe .. itulah. Hilang semua sy punya bloglist.

Mardhia Yusof said...

apa dah jadi cikgu??
seb baik da ok..

Rashid said...

Mardhia Yusof
entah le mar .. sayapun tak tau camana boleh berlaku cam tu. Tapi semua dah okey .. cuma senarai blog list tu hilang semua. Saya masih duk tunggu mana tau akan muncul balik .. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search