Followers

04 April 2009

Award dari Intan & kad dari Eiza

Award dari Intan, The Secret of My Heart 2 Share With.....

Intan.. salah seorang teman blogger. Dirinya nampak tenang je tapi tak sangka suka bergurau juga rupanya intan ni ..

Intan, terima kasih kerana beri award ini kepada saya. Saya sangat menghargainya. Wah! nampaknya saya kena belanja makan ni. Tapi makan kat mana ek? ermmm…alaa intan jelah yang tentukan. Senang cerita.. hahahh!!

Intan, pssstttttt!!!!! apa cerita budak nakal tu? dushhh dia..



Kad dari Eiza, bicarakueiza..

Eiza, terima kasih atas kad ini. Saya gembira kerana blog eiza kembali bersinar.. dan yang pentingnya eiza terus berblog. Moga kita semua sentiasa berkongsi kisah, cerita dan catatan kehidupan. Walau cuma sebaris ayat, sekurang-kurangnya bila kita berblog - kita dah berkongsi sesuatu dengan dunia maya dan dengan teman-teman..

10 comments:

cHeRyNa PiReS said...

lawanye award nieh...semoga lagi rajin la nak berblogging ek!
sori dah jrg lawat...kebizian melanda:P

Idalara said...

wah...jelesnya cikgu dapat award dan kad ni...tapi mng wajarpun cikgu dapat..sbb cikgu ramai peminat..cikgulah katakan..
terkenang masa jadi cikgu dulu...bnyk dpt hadiah dan kad bila hari guru...bestnya..kalaulah boleh ku putarkan masa lalu..

Kak Jie Jie said...

TAHNIAH DAPAT AWARD..CANTIK2 AWARD TUUUU..

Marzalina said...

cikgu rashid..thanks ye sudi terima award tu..hehe..budak nakal tu..aduiii..pening intan ngan dia..heheh..pssttt..nak belanja apa ek..ok2 nanti intan tentukan hehehe

eiza in the house.. said...

salam cikgu,

terima kaseh cikgu, sudi menerima kad yg tak sebeberapa itu..:)

Rashid said...

cHeRyNa PiReS,
Yup cantik le. Rajin? hehe.
Okey cheryna.. faham.. kita makin sibuk.. bese lekan keje. Ada luang je kita berblog..

Rashid said...

Idalara,
eee jgn jeles. Mereka ni teman-teman saya. so sume ini tanda ingatan..

saya ramai peminat? hehe mana ada.. hakikatnya saya sayang semua teman blog saya.. muuuuaahh!!!!

Rashid said...

kak Jie Jie,
Sama-sama .. memang cantik. Rasa tenang je tengok sume tu.

Rashid said...

Marzalina,
Sebenarnya saya yg berterima kasih keran intan bagi sy tu.
Budak nakal tu makin nakal ek.. jgn lupa salam pd dia.

Intan, cepat tentukan tempat!!! saya kira sampai 10. Okey 1, 2... 10. hahahhh!!!

Rashid said...

Eiza,
T.kasih eiza. Kad itu nilainya tinggi pd saya.. satu penghargaan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search