Followers

06 December 2013

Lelaki Bangla penjual gas cuba goda wanita Melayu di rumah ..


Duk berehat sambil tengok drama TV3, Menjinak Ombak sambil duk baca blog ‘bersama mazidul’ - bertajuk “WAJAH TAUKEH BANGLADESH TERBUKTI MENIPU PELANGGAN DI PLAZA LOW YAT DIDEDAHKAN” Selasa, Disember 03, 2013.

Sempat juga baca komen para pembaca berkenaan entri tersebut ..
Antara komen yang diberi dan agak menarik untuk direnungi bersama ialah dari hamiza hamid
baca ini: bangla semakin biadap

https://www.facebook.com/princess.fifi.athira/posts/370729323062810



Harini call beli gas ..
Setibanya di rumah ..
Gas itu dihantar oleh seorang lelaki bangla ..

Bangla gas : (selepas letak gas ) .. u duduk satu orang saja ka ..
Saya : (Dlm hati rasa lain) takla saya sudah kawin. Tggu suami balik kerja ..
Bangla gas : boleh saya tumpang tandas ..
Saya : masuk tu tandas kat dapur ( aku tercegat di pintu masuk rumah .. sbb takut skit time tu ) .
Bangla gas : ( selepas keluar dr toilet) ada air ka saya mahu minum )
Saya : rumah saya xda air.. habis, tak.masak air lagi .. (dlm hati kecil ni rasa da lain macam ) ok u kluar la balik .. gas sudah dapat, duit sudah byar ..
Bangla gas : saya punya perempuan sudah lari .. boleh saya try u satu kali saja sambil mata dan jari dia tunjuk ke bawah ku ..
Saya : u balik sekarang. u tahu suami saya polis. Kerja dekat balai bandar baru bangi.. baik u balik sekarang sebelum saya bg tahu suami ..
Bangla itu terus kluar rumah .. dan saya terus.knci pintu rumah .. 

# mmg nak call syarikat dia kerja dan buat aduan .. mmg jahat org bangla .. ni mulut saya nk.mnuduh org bangla kot yg terlibat kes rogol dan budak budak .. bukannya saya seksi .. baru balik kerja pakai jubah dan tudung pun labuh ke paras paras pusat .. siap saya mngaku saya dah kawin .. berani betul bangla ni .. lpas ni apepun jual beli melibatkan penghantaran ke rumah .. mmg xkan kasi masuk ke rumah .. bhya .. ni pun di shortkan cerita .. geram teramat sgt .. berhati hatilah pd semua wanita di luar sana .. dorg bukan kisah buruk ke cantik ke tua ke muda ke budak ke .. janji dorg dpt puaskan nafsu binatang dorg .. hish berani betul ..

Aku termenung sekejap. Perasaan berbaur marah dan sedih. Marah dan sangat meluat dengan puak-puak bangla ini (bukan semua). Sedih kerana kebanjiran puak-puak bangla yang sesetengah berperangai haiwan ini seolah-olah mereka ini bebas untuk berbuat apa saja. Malaysia ini bukan saja menjadi lubuk rezeki ekonomi mereka malah mereka juga semakin berani mencari dan memperdayakan kaum-kaum wanita. Mangsanya pula adalah lebih kepada wanita-wanita Melayu tempatan, tak kira siapapun .. tak kira statusnya. Asal dapat je.

Moga kepada semua .. khususnya anak-anak gadis dan wanita Melayu .. berhati-hatilah .. Puak-puak ini biasanya berniaga. Dan menjadi trend sekarang ini mereka berniaga dari pintu ke pintu rumah. Macam-macam barangan yang nak dijualnya. Apa yang penting jangan sesekali berikan peluang kepada puak-puak ini untuk masuk ke dalam rumah hatta ke dalam kawasan parking kereta rumah sekalipun!! Kalau diaorang datang berniaga .. pastikan ada ramai ahli keluarga atau panggil jiran-jiran untuk bersama-sama. Jika tak ada tak payah layan. (termasuk layan cakap). Tutup pintu rumah rapat-rapat. Buat tak dengar je bila dipanggil .. 

Oh ya .. jika ditanya "sorang je ke kat rumah?" Jawab je .. "Ramai .. diorang ada dalam bilik. Suami sayapun ada .." Jangan sesekali jawab, "iya sorang je @ suami saya pergi kerja @ duk tunggu suami balik kerja .."


p/s  - suka baca blog mazidul. Berani membongkar .. sedih kerana ramai wanita menjadi mangsa lelaki Nigeria dan mat-mat bangla ..



3 comments:

Rumah Kuning said...

jahatnya Bangla tu. Elok terajang je, tapi masalahnya reti ke kita yg perempuan ni nak terajang. hehe Kalau saya, sorry le nak tumpang2 bilik air. Bahaya.

Rozita said...

huh..siyes..seram neyh..hati-hati kita kaum pompuan ni..bkn seksi pun kena goda...jnji free

azahrohaizah said...

saya pun pernah kena dgn bangla kat pasar mlm,dia follow sy beli brg siap nk bayar kan setiap apa yg sy beli,sy kata eh u apahal ikut sy?
dia jwb..u keja mana,gaji brapa
sy kata u apa hal ni?
dia kata sy bayar u 300 satu mlm mau
sy punya la berdesing, sy menjerit kuat2 dn ckp hey u ingat sy ni apa ha,u xtgk pakaian sya?,u pergi cari sana indon ka myanmar ka
syukur org ramai berkumpul dkt saya dn bangla tu lari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search