Followers

19 April 2011

Bangkai makhluk asing terbaru ditemui .. cam tak percaya je ..

Akhbar kosmo hari ini ..

Satu klip video yang bocor di Internet menunjukkan satu bangkai mahkluk asing ditemui di wilayah Siberia, Rusia, lapor laman Allnewsweb.com kelmarin.



Bangkai berkenaan ditemui di kawasan bersalji selepas satu objek besar dipercayai objek terbang tidak dikenali (UFO) bercahaya merah jambu dan biru menjunam ke Bumi sebelum terhempas di wilayah Irkutsk lebih sebulan lalu.

Kejadian itu disaksikan ratusan penduduk setempat …

Benarkah semua ini? Soalan ini dah lama. Ia tak ada sudahnya. Ini kerana banyak momokan banyak tipu dari benarnya akan kisah sebegini. Tambahan lagi sekarang ini dunia teknologi semakin canggih. Susah nak percaya akan sahihnya walaupun ada bukti bergambar dan ada video bergeraknya ..

Tapi bila tengok video ini .. rasa cam nak percayapun ada ..   tapi rasa tak percaya lagi banyak dari nak percaya ..  dan kalau boleh tak ingin percayapun .. 

Kalau bab bab makhluk asing ni ..  aku lebih suka tengok makhluk asing yang bernama jadoo dalam film ..   tambahan lagi ada preity .. tenang je bila tengok ..



11 comments:

Afida Anuar said...

Cikgu pernah tengok the x-files dak? sebiji makhluk asing macam dalam cerita tu... heh!...

jaddo tu cikgu, mcm lebih kepada binatang peliharaan je...errr..okebai!

Rozuan Ismail said...

BIAR BETUL SEMUA NI..ALIEN ADA KE?

mountdweller said...

Salam Rashid

Entah nak percaya atau tidak. Tapi apa pun izinkan uncle copy video ini.

Ada Dalina said...

a'a..payah nak percaya!

Rashid said...

Afida Anuar
yup! itu citer yang saya suka tengok .. suka tengok reaksi heronya. Muka penuh persoalan .. takde penyelesaian ..

Rashid said...

Rozuan Ismail
entahle wan .. nak percaya ngan ndak percaya ..

Rashid said...

mountdweller
uncle .. itulah. apapun seronok utk kita ikutinya ..

Okey uncle .. copy je .. malah saya suka kerana ia satu perkongsian untuk kita sama-sama fikirkan akan kebenarannya ..

Rashid said...

Ada Dalina
Ada .. cuba pejam mata .. tanya hati akan benarkah semua itu ..

Cikgu Nurin said...

Nipu je semua nih...
Cikgu tak mimpi lari keliling bukit ngan Preity ke...?

Rashid said...

cikgu nurin

yup rasanya semuanya kerja nak menipu je ..

psstttt .. jgn pecah rahsia..

lalink7 said...

dah lama tak tengok citer jado nie..hmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search