Followers

02 December 2020

Jika cinta adalah sebuah senyuman, maka aku ingin melihatmu selalu tersenyum ...


Lama tak jengah blog ini. Rupanya masih ada lagi kawan-kawan blog lama.

Teringat semasa sembang dengan salah seorang sahabat baru-baru ini.

Katanya: "Mengapa berhenti menulis kat blog? Suka baca. Teruskanlah. Kalau ada mesej yang baik apa yang kita post, dapat juga pahala yang mengalir, tak kira berapa ramai orang yang baca ..."

Katanya lagi: "Kisah kat facebook, boleh juga dikongsi kat blog. Apa yang penting mesej".

Aku terkesima. Betul juga kata-kata beliau.

Aku balasnya: "Tengoklah camana. hehe"

Note: Aku sebenarnya duk aktif (aktifke??) kat facebook sebab tu tak jengah blog. Hakikatnya rindu juga kat blog ini. Blog inilah yang pernah menceriakan, yang menggembirakan aku satu ketika dulu. Blog yang memberikan aku idea untuk menukilkan kisah benar, pengalaman yang dialami, apa yang dibaca, apa yang dilihat untuk sedikit perkongsian dengan rakan-rakan alam maya.

Berkongsilah walau sebaris ayat untuk kebaikan ... 

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search